Dzień Uczniowskiej SuperMocy.
Celem Dnia Uczniowskiej SuperMocy było stworzenie mini-wystawy, na której można było zaprezentować swoje hobby. Dało to szansę na wyrażenie swoich zainteresowań w sposób kreatywny i inspirujący dla innych (smoki z papieru Ani z 1a, szydełkowe dzieła naszych uczennic z 4a, galeria prac plastycznych Zosi i Michaliny z 7a).
Przy niektórych stolikach była możliwość wzięcia udziału w konkursie lub zabawie związanej z tym hobby. Starsi uczniowie po raz kolejny mieli szansę zrobić coś dla młodszych. Tym razem w nietypowy sposób sprawdzili ich wiedzę z przyrody (pytania Leny i Zosi z 4a dotyczące jeździectwa), geografii i geologii (dopasowanie nazw kamieni do przyniesionych przez Anastazję i Oliwkę z 8a zbiorów), matematyki (zaskakujące zadania małego Einsteina – Jurka z 2a), techniki (na podstawie prac wykonanych przez klasę 6a), angielskiego (hasła wzmacniające Filipa z 2b),oraz udzielania pierwszej pomocy (przeszkoleni wcześniej na warsztatach reprezentanci 8a). Bartek z 6a sprawdził wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania, a Leon z 2a i Andree z 3a przygotowali pytania dotyczące swoich ulubionych komiksów, promując czytelnictwo i zadziwiając wiedzą z tego zakresu. Alan i Kuba z 8a nie tylko przygotowali różne rodzaje kostek Rubika, ale również wiele ciekawostek dotyczących tego, jak powstały. Patrycja, Zuzia i Zosia z 7a prezentowały wykonaną przez siebie kronikę szkolną. A Janek i Daria z ich klasy próbowali przekonać młodszych kolegów, eksponując nieudane wydruki 3D, że błąd jest niezbędny w procesie uczenia.
Tymoteusz z 4a zaprezentował swoje zbiory dinozaurów, a Ignacy z 2b dzielił się swoimi doświadczeniami z hodowli gadów i pająków.
Trochę lepiej poznaliśmy siebie. Zaprezentowaliśmy szkolnej społeczności swoje talenty: taneczne (Weronika z 8a oraz jagoda i Amelka z 3a) oraz wokalne (przedstawiciele 3a pod kierunkiem pani Iriny z Zosią na czele). Michalina i Sandra z 4a zadziwiły wszystkich piękną kaligrafią. Podbudowaliśmy poczucie własnej wartości, bo okazało się, że właściwie każdy ma jakąś supermoc, a jeśli jej jeszcze nie odkrył, to zawsze można sięgnać PO MOC innych ludzi. Bo razem możemy więcej.
Dziękujemy wszystkim za pomoc i zaangażowanie w przygotowanie przedsięwzięcia.
zespół psychologiczno-pedagogiczny